Thursday, March 27, 2014

ပထမဆုံးအနမ္းရဲ႕ေနာက္ဆက္တြဲ..



ဆယ္ေက်ာ္သက္ဘဝမွာ က်မေတာ္ေတာ္ရွက္တတ္ပါတယ္။ က်မရဲ႕ပထမဆုံးေကာင္ေလးလဲ က်မလိုပဲ ရွက္ပါတယ္။ က်မတို႔ ခ်ိန္းေတြ႔ၾကတာ ၆ လေလာက္ရိွပါၿပီ။ ဒါေပမဲ႔ ေခၽြးစိုေနတဲ႔လက္ေလးပဲ ကိုင္ျဖစ္တာမ်ားပါတယ္။ အမွန္ေတာ႔ ရုပ္ရွင္ၾကည႔္တယ္။ ဟိုဟိုဒီဒီစကားေတြ ေျပာၾကတယ္။ က်မတို႔ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ နမ္းမိမလို မၾကာခဏျဖစ္ၾကပါတယ္။ နမ္းခ်င္ေနမွန္း ႏွစ္ေယာက္စလုံး သိၾကပါတယ္။ သို႔ေသာ္လည္း ပထမဆုံးအနမ္းကို နမ္းဖို႔အတြက္ က်မတို႔ႏွစ္ေယာက္လုံး သတၱိမရိွၾကပါဘူး။
          ေနာက္ဆုံး က်မရည္းစားက ဧည္႔ခန္းက ခုံရွည္ႀကီးေပၚမွာ သြားထိုင္ၾကရေအာင္လို႔ေျပာလို႔ က်မတို႔ သြားထိုင္ၾကပါတယ္။ က်မတို႔ ရာသီဥတုအေၾကာင္းကိုေျပာၾကရင္း၊ သူက ေရွ႕ကိုကိုင္းလိုက္ပါတယ္။ ေခါင္းအုံးနဲ႔ က်မမ်က္ႏွာကို ကာၿပီး၊ သူကို႔ တားလိုက္ပါတယ္။ သူ ေခါင္းအုံးကို နမ္းလိုက္ရပါတယ္။ က်မလည္း အနမ္းခံခ်င္တာ အရမ္းပါပဲ။ သို႔ေသာ္လည္း သူ က်မ အနားကပ္လာမွာကို ေၾကာက္ေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ သူ ကပ္လာရင္ အေဝးကိုအၿမဲေရွာင္ေနမိပါတယ္။ သူ ပိုၿပီး ကပ္လာပါတယ္။ ရုပ္ရွင္ေတြအေၾကာင္း က်မတို႔ေျပာၾကပါတယ္။ သူ ေရွ႕ကိုကိုင္းလာျပန္ပါတယ္။ က်မလည္း သူ႔ကို တားလိုက္ျပန္တယ္။

          ခုံတမ္းရွည္ရဲ႕အစြန္ကို က်မေရႊ႕သြားပါတယ္။ က်မတို႔ စကားေျပာရင္း၊ သူလိုက္ေရႊ႕လာပါတယ္။ သူ ေရွ႕ကို ကိုင္းလိုက္ခ်ိန္မွာ က်မ မတ္တပ္ရပ္လိုက္ပါတယ္။ အိမ္ေရွ႕တံခါးနားကို က်မ လမ္းေလွ်ာက္သြားၿပီး၊ နံရံကိုမွီၿပီး ရပ္ေနပါတယ္။ က်မ လက္ပိုက္ၿပီး သူ႔ကို စိတ္မရွည္သလို ေျပာလိုက္ပါတယ္။ 


“ရွင္ က်မကို နမ္းမွာလား၊ မနမ္းဘူးလား။”

“နမ္းမွာေပါ႔” လို႔ သူေျပာပါတယ္။

          ဒါေၾကာင္႔ အဲဒီေနရာမွာ ဆက္ၿပီး မ်က္လုံးေတြပိတ္ၿပီး မွတ္တပ္ရပ္ေနပါတယ္။ ႏႈပ္ခမ္းေတြကို စုထားပါၿပီး၊ မ်က္ႏွာကို ေရွ႕ကိုလွည္႔ထားပါတယ္။

          က်မ အဆင္သင္႔ေစာင္႔ေနပါတယ္။

          သူ က်မကို ဘာလို႔ မနမ္းေသးတာလဲ။

          ဒါေၾကာင္႔ က်မ မ်က္လုံးကိုျပန္ဖြင္႔လိုက္တယ္။ သူ က်မ တည္႔တည္႔ကို လာေနပါၿပီ။ က်မ ၿပံဳးလိုက္မိတယ္။ သူ နမ္းလိုက္တာ က်မရဲ႕သြားေတြကိုပါ။ ငါေတာ႔ ေသေတာ႔မွာပဲလို႔ ေတြးလိုက္မိတယ္။ သူ က်မနားမွ ထြက္သြားပါၿပီ။

          က်မတို႔ သတင္းေတြ ေက်ာင္းထဲမွာ ပ်ံ႕သြားပါတယ္။ အထက္တန္းေက်ာင္းတက္ေနတုန္း က်မ ေနာက္တစ္ခါခ်ိန္းမေတြ႔ျဖစ္ေတာ႔ပါဘူး။ ေကာလိပ္မွာ တစ္ႏွစ္ေက်ာင္းသြားတက္ပါတယ္။ လွလွပပန႔ဲ ကိုယ္႔ကိုကိုယ္ယုံၾကည္မႈရိွစြာ ဘယ္လိုနမ္းမလဲဆိုတာကို ေလ႔လာဖို႔ က်မဆုံးျဖတ္လိုက္ပါတယ္။ က်မ ေလ႔လာႏိုင္ခဲ႔ပါၿပီ။

          ေႏြဦးေပါက္မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ေတြ႔ဖို႔ က်မ အိမ္ျပန္ပါတယ္။ မၾကာခဏေရာက္ျဖစ္ခဲ႔တဲ႔ ေနရာေတြကို က်မ လမ္းေလွ်ာက္ပါတယ္။ ဘယ္သူ႔ကိုေတြ႔မယ္လို႔ မင္း ထင္သလဲ။ အရက္ဆိုင္တစ္ဆိုင္မွာ ထိုင္ေနတဲ႔ က်မရဲ႕အနမ္းရည္းစားကို ျပန္ေတြ႔ပါေတာ႔တယ္။ က်မ ဘယ္ေလာက္တိုးတက္လာသလဲ ဆိုတာကို ျပရေသးတာေပါ႔။ သူ႔ရဲ႕ထိုင္ခုံဆီကို က်မ ေလွ်ာက္သြားၿပီး၊ ပုခုံးကို ပုတ္လိုက္ပါတယ္။ ခ်က္ခ်င္း သူ႔ကို က်မဆြဲဖက္လိုက္တယ္။ သူ႔ခုံကို ထိေအာင္တြန္းထားလိုက္ၿပီး က်မရဲ႕မက္ေမာျပင္းျပတဲ႔အနမ္းေတြနဲ႔ ကၽြမ္းက်င္စြာ နမ္းလိုက္ပါေတာ႔တယ္။

“ကဲ..ဘယ္လိုလဲ” လို႔ သူ႔ကို က်မ ေမးလိုက္တယ္။

          သူနဲ႔ ကပ္လွ်က္ မိန္းမကိုလက္ညိဳးထိုးၿပီး၊ အခုလို ေျပာလိုက္ပါတယ္။

“ေမရီဂ်ိန္း၊ မင္းကို ငါ႔မိန္းမနဲ႔ ေတြ႔ေပးခ်င္တယ္ကြာ။”

( My First Kiss, and Then Some by Mary Jane West-Delgado ကို ဘာသာျပန္ဆိုျခင္း ျဖစ္ပါသည္။    )

No comments:

Post a Comment