Saturday, April 5, 2014

အၿပံဳးႏွင္႔ ဝန္ေဆာင္ပါ



လူတစ္ဦးသည္ အားလပ္ရက္အတြင္းသြားေရာက္လည္ပတ္မည္ဟု စိတ္ကူးထားေသာ မစ္ဝက္စ္ၿမိဳ႕ေလးမွ ေဟာ္တယ္ငယ္ေလးတစ္ခုသို႔ စာေရးပါသည္။
“ကၽြန္ေတာ္႔ေခြးကို ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔အတူ ေခၚလာခ်င္ပါတယ္။ သူ႔ကို ေကာင္းစြာ သန္႔ရွင္းေရး လုပ္ထားပါတယ္။ သူဟာ အက်င္႔စရိုက္လဲေကာင္းပါတယ္။ ညပိုင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္႔ေခြးကို ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔အတူ အခန္းထဲတြင္ အိပ္ခြင္႔ျပဳမည္လား သိခ်င္ပါသည္။”
ေဟာ္တယ္ပိုင္ရွင္ထံမွ ခ်က္ခ်င္းစာျပန္လာပါသည္။

“ကၽြန္ေတာ္ ဒီေဟာ္တယ္ကို ဖြင္႔ထားတာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာျမင္႔ပါၿပီ။ ထိုႏွစ္မ်ားအတြင္း ေခြးတစ္ေကာင္သည္ ပုဝါမ်ား၊ အိပ္ယာခင္းမ်ား၊ ေငြထည္ပစၥည္းမ်ား၊ နံရံမွပန္းခ်ီကားမ်ားကို ခိုးယူခဲ႔ျခင္း မျဖစ္ပြါးခဲ႔ပါ။
အရက္ေသာက္ျခင္း၊ မူးယစ္ရမ္းကားျခင္းတို႔ေၾကာင္႔ ညသန္းေခါင္တြင္ ေခြးတစ္ေကာင္ကို ႏွင္မထုတ္ခဲ႔ရဘူးပါ။ ေခြးတစ္ေကာင္သည္ တည္းခိုခ ေငြရွင္းျခင္း မျပဳဘဲ ထြက္ေျပးျခင္း မျပဳခဲ႔ဘူးပါ။
လက္ခံပါတယ္။ ခင္ဗ်ားေခြးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဟာ္တယ္မွ လက္ခံႀကိဳဆိုပါတယ္။ သင္႔ေခြး၏ အျပဳအမူႏွင္႔ ပတ္သက္၍ တာဝန္ယူသည္ဆိုပါလွ်င္ သင္႔ကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဟာ္တယ္မွ ႀကိဳဆိုပါသည္၊ ခင္ဗ်ား။”

( Service with a Smile by Karl Albrecht and Ron Zenke ကို ဘာသာျပန္ဆိုျခင္း ျဖစ္ပါသည္။  )

No comments:

Post a Comment