Monday, October 1, 2012

ထိေရာက္တဲ့ ဦးေဆာင္မႈေပးႀကရေအာင္


-Have a vision for your business and make sure you communicate it to all concerned.
#သင္သည္ သင္၏ စီးပြားေရးအေပၚတြင္ အၿမင္ရွိရမည္။ သက္ဆိုင္သူ အားလံုးႏွင့္ သင္ အဆက္အသြယ္ လုပ္ပါ။
-Serve your staff who in turn can serve customers.
#သင္၏၀န္ထမ္းမ်ားအေပၚ သင့္အၿပဳအမူ ေကာင္းမြန္ပါမွ သင့္၀န္ထမ္းမ်ားက သင့္ေဖာက္သည္ ကို ၀န္ေဆာင္မႈ ေကာင္းေပးလိမ့္မည္။
-Have a conviction and commitment in your ability to lead.
#သင္၏ ဦးေဆာင္ႏိုင္စြမ္းတြင္ သင္၏ တာ၀န္ယူမႈႏွင့္ ၿပစ္ဒဏ္ခံယူႏိုင္မႈ ရိွရမည္။
-Institutionalize trust in your organization.
သင္၏ အဖြဲ႕အစည္းအေပၚတြင္ ဖြဲ႕စည္းပံုအလိုက္ သင္က ယံုႀကည္မႈရိွရမည္။
-Communicate openly and honestly with all your staff.
#၀န္ထမ္းမ်ား အေပၚတြင္ သင္သည္ ပြင့္လင္းမႈႏွင့္ ရိုးသားမႈရိွရမည္။
-Be supportive.
#၀န္ထမ္းမ်ားကို ပံ့ပိုးကူညီပါ။
-Be imaginative and innovative.
#အသစ္တီထြင္ႏိုင္စြမ္းႏွင့္ စိတ္ကူးဥာဏ္ ကြန္႔ၿမဴးမႈရိွပါေစ။
-Do not sacrifice your staff during the time of crisis.
#အခက္အခဲ အက်ပ္အတည္း ႀကံဳလာခ်ိန္တြင္ သင္၏၀န္ထမ္းမ်ားအား စေတးမႈကို မလုပ္ပါႏွင့္။
-Be accessible to your staff.
#သင္၏ ၀န္ထမ္းမ်ားကို လြယ္ကူစြာ သိၿမင္ေစမႈႏွင့္ ေၿပာဆိုႏိုင္မႈရိွပါေစ။
-Behave ethically.
#က်င့္၀တ္ႏွင့္အညီ ေဆာင္ရြက္ပါ။
-Be socially responsible for your actions.
#သင္၏ ေဆာင္ရြက္ခ်က္မ်ားကို လူမႈေရးအရ တာ၀န္ယူမႈရိွရပါမည္။
-Make a commitment to train and develop your staff.
#သင္၏၀န္ထမ္းကို တိုးတက္ေစရန္ ေလ့က်င့္ေပးၿခင္း လုပ္ေဆာင္ပါ။
-Be a good listener.
#နားေထာင္ေပးပါ။

No comments:

Post a Comment